شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدارآیت الله علوی گرگانی با دکتر ظریف

حوزه/ از ریاست جمهور بخواهید که تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در سال جاری مشکلات کمتر شود و اگر هم مشکلاتی باشد با رفتار و اخلاق نیک و همدلی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار دکتر ظریف وزیر امور خارجه، با قرائت آیه شریفه « ان الله مع الذین اتقوا و الذین هم محسنون» ضمن تبریک ایام ماه رجب و ولادت امام جواد و امام علی علیه السلام گفتند: امید است که زحمات شما برای ملت ایران مفید فایده باشد.

معظم له با اشاره به سفر ریاست جمهوری به عراق افزودند: هر زمان که دشمن از کارها و زحمات شما اظهار ناراحتی کرد، بدانید که مسیر شما درست انتخاب شده و من امیدوارم که این گونه سفرها اثرات بسیار خوبی داشته باشند.

ایشان با بیان این که امیدوارم که سال جدید سالی باشد که معیشت مردم اصلاح شود و ملت راضی باشند، بیان داشتند: تنها مشکل و ناراحتی ما مسئله معیشت مردم و اقتصاد آنها است، لکن با همه این مشکلات همه دیدند که ملت نجابت به خرج دادند و در صحنه های مختلف همانند 22 بهمن حضور جدی دارند. این حرکت آنها نشانه غایت نجابت ملت است و این حرکت ملت مسئولیت شما را سنگین تر می کند.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی از حذف روادید سفر به عراق اظهار تشکر کردند و گفتند:باید اختلافات را کنار بگذارید و همه با هم ید واحده باشیم تا مشکلات برطرف شود و خداوند هم ما را کمک میکند. دشمن در اطراف ما منتظر است تا ما با اختلافات خود مملکت را به ضعف بکشانیم. از ریاست جمهور هم بخواهید که تمام تلاش خود را به کار ببندند تا در سال جاری مشکلات کمتر شود و اگر هم مشکلاتی باشد با رفتار و اخلاق نیک و همدلی برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha