شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024

دبیر همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه گفت: سیاست جهان بیمار است و مسائلی که در غزه، لبنان، عراق، افغانستان و دیگر نقاط جهان اتفاق می‌افتد گواه این مسئله است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی امروز در همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: ایستادگی حکمت متعالیه در برابر نظام غربی از ویژگی‌های این مکتب است.

دبیر همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه تصریح کرد: سیاست حکمت متعالیه قصد دارد با نگاه و اهداف جهانی خود، سیاست بیمار جهان را درمان کند.

وی گفت: پیش از برگزاری همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه 27 نشست تخصصی برگزار شد و با فراخوانی که توسط کمیته اجرایی این همایش اعلان شد، 71 مقاله به دبیرخانه‌ این همایش ارسال که 45 مقاله مورد تایید قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام لک زایی با بیان این که یافته‌های علمی همایش سیاست متعالیه از منظر حکمت متعالیه در ده جلد به چاپ خواهد رسید خاطر نشان کرد: یک جلد از یافته های علمی همایش به چاپ رسیده است و به زودی در اختیار طلاب و فضلای حوزه علمیه قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha