شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد جواد فاضل

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این که ثواب برائت از اسرائیل و کفار کمتر از روزه‌داری نیست گفت: داعش که مولود اسرائیل است برای این به وجود ‌آمده است که کشورهای اسلامی را از بین ببرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد فاضل لنکرانی در جمع راهپیمایان روز قدس با اشاره به این‌که امروز حضور مردم در راهپیمایی یک حضور آگاهانه و مبتنی بر مبانی دینی و سیاسی است که امام‌(ره) پایه‌گذاری کرد اظهار داشت: امروز از هر زن و مرد که سوال کنید، چرا به راهپیمایی آمده‌اند در پاسخ می‌گویند از روی بیداری و حفظ آرمان‌های امام‌(ره) و انقلاب به خیابان‌ها آمده‌اند.

وی  حضور مردم روزه‌دار را در این روز را حضور عبادی دانست و گفت: حرکت در مسیر راهپیمایی  و برائت از اسرائیل و کفار ثوابی کمتر از روزه‌داری ندارد.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: این حضور مردم در راهپیمایی بر اساس آیات قرآن کریم موجب غیظ کفار و اسرائیل شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل لنکرانی با تاکید بر این‌که حضور مردم گفت: ما باید از کشورهای اسلامی و مسلمانان حمایت کنیم و آرمان‌های انقلاب را به دنیا معرفی نماییم.

وی با تاکید بر این‌که امروز اقدامات اسرائیل فقط به فلسطین محصور نیست گفت: داعش که مولود اسرائیل است برای این به وجود ‌آمده است که کشورهای اسلامی را از بین ببرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha