جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گنابادی نژاد

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در آستانه دهه نخست ماه محرم 280 مبلغ مذهبی از مشهد به امامزادگان، بقاع متبرکه و مناطق دارای موقوفات در سطح این استان اعزام شدند.

به گزارش سرویس استانهای خبرگزاری حوزه ،حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، امروز در همایش توجیهی آموزشی مبلغان مذهبی در مشهد افزود: با توجه به اهمیت فعالیت در حاشیه شهر مشهد و آسیبهای اجتماعی موجود در این مناطق، از کل مبلغان اعزامی 24 نفر به مناطق اطراف مشهد اعزام شدند.

وی گفت: مبلغان اعزامی در دهه نخست ماه محرم علاوه بر انجام تبلیغ و برگزاری مراسم مذهبی نسبت به انجام فعالیتهای قرآنی نیز اهتمام خواهند داشت که از جمله آنها برگزاری مسابقه فرهنگی در روز هفتم محرم و مسابقه حفظ قرآن کریم از محتوای 10 آیه انتخابی، در روز دهم محرم است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برپایی خیمه های معرفت، مسابقات مفاهیم و حفظ قرآن کریم و ارائه احکام تبلیغی در بقاع متبرکه و مناطق موقوفاتی را از دیگر وظایف مبلغان مذهبی اعزامی برشمرد.

وی با اشاره به 259 بقعه متبرکه و امامزاده در خراسان رضوی گفت: شمار زیادی از نیات موقوفات در استان به برپایی مراسم عزاداری برای امام حسین(ع) اختصاص دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha