شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
4

مراسم بزرگداشت حضرت آیت ‌الله سیدعلی قاضی و سیدهاشم حداد از عرفای بزرگ شیعه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار شد.

حجت الاسلام سید حسن موسوی اعظم، در گفتکو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با اعلام این مطلب اظهارداشت: یکی از راههای مقابله با تهاجمات فرهنگی  معرفی سبک زندگی بزرگان دینی است که با توجه به معاصر بودن آنها  الگوگیری از آنها آسان تر است.

وی ادامه داد: در همین راستا برآن شدیم تا یاد سید العارفین ،حضرت آیت الله سیدعلی قاضی را گرامی داشته و ابعاد زندگی ایشان را بیشتر معرفی نماییم.

به گفته مسئول اجرایی دبیرخانه ستاد زکات استان کهکیلویه و بویر احمد، سید هاشم حداد از دیگر بزرگان و از شاگردان آیت الله سید قاضی است که دراین مراسم یاد آنها گرامی داشته شد.

وی، خاطرنشان ساخت: حجت الاسلام و المسلمین محمد صالح کمیلی خراسانی از جمله افرادی است که 24 سال از محضر سید هاشم حداد، فیض عرفانی برده است و در مراسم گرامی داشت های فوق الذکر به ایراد سخن پرداخت.

مسئول برگزاری این مراسم ادامه داد: این استاد اخلاق حوزه علاوه بر سخنرانی دراین مراسم ، دیدارهایی نیز با طلاب خواهر و برادر داشتند که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

وی یادآورشد: بخش اول مراسم بزرگداشت آیت‌الله سیدعلی قاضی و سیدهاشم حداد دیشب در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج برگزار شد.

به گفته امام جماعت مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر یاسوج، بخش دوم این مراسم بزرگداشت، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در این مسجد ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha