پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مرکز مدیریت ۱

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر اعظم (ص) تصریح کرد:آتشی که برخی از دولت های غربی و گروه های افراطی در کشور های اسلامی شعله ور نمودند، امروز دامن آنها را گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن بیانیه  مرکز مدیریت حوزه های علمیه بدین شرح است:

إِنَّا كَفَيْنَاكَ الْمُسْتَهْزِئِينَ الَّذِينَ يَجْعَلُونَ مَعَ اللّهِ إِلهًا آخَرَ فَسَوْفَ يَعْلَمُونَ (الحجر/آیه 95-96)

  حوادث اخیرکشور فرانسه حکایت از آن دارد، آتشی که برخی از دولت های غربی و متحدان آنان با حمایت از ترویست ها و گروه های افراطی درکشور های اسلامی شعله ور نمودند، امروز دامن آنها را گرفته است و افراد وابسته به این گروه ها، با حمله به شارلی ابدو، و چندتن از عوامل این نشریه را به قتل رساندند.

این نشریه هتاک پیش از این نیز با هتاکی به مقدسات اسلامی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم، احساسات بیش از 1 و نیم میلیون مسلمان را جریحه دارکرده بود، در اقدام اخیرخود در سالروز میلاد پیامبر بار دیگر با انتشارکاریکاتور های موهن، نیت خصمانه خود را علیه مسلمانان جهان آشکار ساخت.

 نکته قابل تأمل در این جریان، باج خواهی بی شرمانه رژیم جنایت کار و کودک کش صهیونیستی است که همواره یکی از طراحان و عاملان اصلی رشد و تحریک گروه های افراطی و تروریستی در منطقه به شمار می آید.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، انتشار کاریکاتورهای موهون از پیامبر اسلام و باز نشرآن و موج جدید اسلام هراسی در غرب را نیز به شدت محکوم نموده و مسؤلیت این گونه حوادث را برعهده دولت های می داند که روزی به نام آزادی بیان، زمنیه توهین به مقدسات و ادیان را فراهم می آورند و روزی دیگر به بهانه دفاع از حقوق بشر، گروهی های تندرو و جنایتکار مانند القاعده و داعش را در دامان خود می پرورانند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه

                                                                                               

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha