شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمهوری اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سمنان اظهار داشت: امام خمینی(ره) با این نوع مدل حکومتی عملاً به جهانیان ثابت کرد که می توان حکومتی را بر اساس ارزش‌های دینی اجرا در آورد که هم حکومت و هم اسلام را در آن پیاده کرد.

آیت الله سید محمد شاهچراغی درگفت وگو با خبرنگارگروه استان‌ها خبرگزاری «حوزه»، به روز دوازهم فروردین ماه که به روز جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده اشاره کرد و گفت: روز جمهوری روز اقتدار مبارزه با استکبار ستیزی و استعمار است.

نماینده ولی فقیه در سمنان اظهار داشت: روز جمهوری روز عزت، استقلال،آزادی، نجات ملت انقلابی ایران از رژیم شاهنشاهی و استبداد ظالمان است.

وی خاطر نشان ساخت: امام خمینی(ره) با این نوع مدل حکومتی عملاً به جهانیان ثابت کرد­که می توان حکومتی را بر اساس ارزش‌های دینی و اسلامی به اجرا در­آورد که هم حکومت و هم اسلام را  در آن پیاده کرد.

آیت الله شاهچراغی خاطر نشان ساخت: امام خمینی(ره) با این مدل حکومتی به دنبال ارزش‌هایی است که انبیاء برای تحقق آن در جامعه زحمت های زیادی کشیده بودند.

وی گفت: دستآوردی که امام خمینی(ره) با نام گذاری کشور به اسم جمهوری اسلامی به آن دست پیدا کرد بسیار با ارزش و مهم است و آن دستاور حضور مقتدرانه در صحنه‌های بین المللی و فرا منطقه‌ای است. 

 انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha