شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ماندگاری

حوزه/ رئیس هیئت مدیره روایت سیره شهدا گفت: یکی از مهم ترین مقوله هایی که باید در انجام امور خیر بدان توجه داشت خلوص نیت است: اگر در کارخیری که انجام می شود خلوص نیت نباشد ان کار ارزش چندانی نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در پانزدهمین گردهمایی مسئولین شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها که در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت قم برگزارشد، با بیان اینکه در مکتب اسلام خدمت به محرومان جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است عنوان کرد: خدمت بالاترین هویت در مکتب شیعه و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم ترین مقوله هایی که باید در انجام امور خیر بدان توجه داشت خلوص نیت است گفت: اگر در کارخیری که انجام می شود خلوص نیت نباشد ان کار ارزش چندانی نخواهد داشت.

این خطیب دینی با بیان اینکه در انجام امور خیر و خدمت به محرومان باید بعد معنویت نیز مدنظر قرار گیرد گفت:خدمتی که انجام می شود باید مبتنی برفرهنگ دینی و الگو گرفته از مکتب اهل بیت(ع) و دین باشد.

وی تصریح کرد: خدمت به محرومان توفیق الهی است و کسانی که این توفیق نصیبشان شده است باید شکر گزار خداوند باشند، چراکه این توفیق شامل همه نیست.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha