شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 349285
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱
آیت الله نعیم آبادی

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، گفت: با توجه به نقش پررنگ و مهمي كه معلمان در ارتقاي ابعاد مختلف خصوصا وضعيت آموزشي كشور دارند ، تكريم و حفظ شان و جايگاه معلمان از ضرورت هاي يك نظام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی، در دیدار با جمعی از  معلمان نمونه آموزش و پرورش استان، با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت : در همه جوامع معلمان از اقشار برجسته و ويژه آن جامعه هستند .

وی، به حضور پررنگ معلمان در دوران انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس اشاره و  خاطر نشان كرد :  كساني كه عهده‌دار امر تعليم و تربيت هستند به طور طبيعي دارای ويژگي‌هايي مي باشندكه در بسياري از صحنه‌ها حضور آنان متفاوت تر از ديگر اقشار جامعه  دیده می شود.

امام جمعه بندرعباس در ادامه بيان كرد: با توجه به نقش پررنگ و مهمي كه معلمان در ارتقاي ابعاد مختلف خصوصا وضعيت آموزشي كشور دارند ، تكريم و حفظ شان و جايگاه معلمان از ضرورت هاي يك نظام است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید  کرد : جامعه و پیشرفت‌های آن مرهون تلاش معلمان بوده و با تلاش‌های ارزنده آنان، نسل آینده انقلاب اسلامی در پیمودن مسیرهای پیشرفت علمی همچنان سرافراز خواهد بود.

*دیدار با کارکنان سپاه امام سجاد (ع)

آیت الله نعیم آبادی هم چنین در دیداری دیگر با جمعی از کارکنان سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: در نظام اسلامی کسانی که در جایگاهی هستند، ابتدا باید تعریف صحیح و درستی از جایگاه خودشان داشته باشند، هر کس تفسیر صحیح و درستی از جایگاه خودش داشته باشد می تواند به وظیفه خود به درستی عمل کند. 

وی افزود: سپاه مسئول حفظ  انقلاب اسلامی است و عقیدتی سیاسی جایگاه ویژه ای در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و مسئول حفظ، تقویت و افزایش روحیه معنویت و بصیرت دینی و سیاسی در نیروهای بسیج و سپاه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha