شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسماعیلی جشنواره حلی

حوزه/ دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) از رشد 40 درصدی آثار واصله به دبیرخانه هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین جواد اسماعیل نیا صبح امروز در هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره مختص به طلاب زیر 31 سال بوده و در 9 استان کشور نیز همزمان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در راستای تشویق طلاب شهرستان ها به مشارکت بیشتر، هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) را در 9 استان قم، خراسان، تهران، اصفهان، کرمان، همدان، فارس، آذربایجان شرقی و یزد برگزار کرده ایم.

دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) ابراز داشت: با برنامه ریزی دبیرخانه جشنواره، حضور کارشناسان و توسعه جشنواره استانی، امسال شاهد رشد بیش از 40 درصدی آثار نسبت به سال گذشته بوده ایم.

این کارشناس پژوهشی خاطرنشان ساخت:11 هزار و 870  اثر در قالب های کتاب، پایان نامه، تحقیق پایانی و مقاله در 10 گروه علمی به دبیرخانه رسید که از میان آنان، 24 اثر به عنوان برگزیده، 16 اثر به عنوان شایسته تقدیر و 37 اثر به عنوان قابل تحسین دست یافته اند.

حجت الاسلام  والمسلمین اسماعیل نیا افزود: از این میان، 4 هزار و 919 اثر متعلق به خواهران و 6 هزار و 951 اثر متعلق به برادران حوزوی بوده است.

وی در پایان گفت: به هشتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) دو استان قزوین و سمنان نیز اضافه خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha