شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان

حوزه/ دوره آموزشی تربیت مبلغ دانش آموزی به همت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان با حضور اساتید و متخصص تبلیغ دانش آموزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دوره تربیت مبلغ دانش آموزی با حضور بیش از 150 نفر از طلاب علاقمند و گزینش شده از روز شنبه 17 مرداد ماه به مدت یک هفته در اردوگاه شهید مصطفی خمینی (ره) دماوند برگزار می شود.

طلاب شرکت کننده در این دوره که از میان نزدیک به 300 داوطلب فعالیت در زمینه فعالیت تبلیغی در حوزه دانش آموزی، با مصاحبه علمی و مهارتی برگزیده شده اند، در مدت یک هفته به افزایش توانمندی های علمی و مهارتی توسط اساتید برجسته و متخصصان مباحث دانش آموزی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری نماینده رهبر معظم انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجج اسلام والمسلمین آقایی، عرفان، نظری، بیاتی و آقایان حسن رحیم پور ازغدی، محمد شجاعی، رضا امیرخانی از جمله اساتید حاضر در این دوره می باشند.

گفتنی است مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان وابسته به دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، از مراکز پیشگام در عرصه تبلیغ دانش آموزی بوده و تا کنون موفق به برگزاری دوره های متعدد آموزشی و تربیت طلاب توانمند جهت تبلیغ در مدارس بوده است.

علاقمندان می توانند اخبار این دوره آموزشی و خلاصه مباحث مطرح شده توسط اساتید را به صورت روزانه از سایت مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان به آدرس www.afaagh.com  پیگیری نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha