شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هنر آسمانی

حوزه/ چهارمین جشنواره هنر آسمانی ویژه فضلا و طلاب حوزه های علمیه(برادران و خواهران) در سه بخش داستان، شعر و پژوهش برگزار می شود.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، چهارمین جشنواره فراخوان هنر آسمانی در بخشهای داستان( شامل داستان کوتاه، رمان و کودک نوجوان، سبک زندگی طلبگی، نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس) و  بخش شعر شامل( کلاسیک، شعر نو، کودک و نوجوان، طنز، ترجمه، کوتاه نوشت، وحدت اسلامی، نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس) و بخش پژوهش به اجرا گذاشته خواهد شد.

بخش پژوهش هم در 4 بخش تخصصی شامل (چیستی هنر اسلامی، چیستی هنر و اخلاق)، آزاد( هنر و رسانه)، داستان (راهکارهای طرح مفاهیم اخلاقی در داستان، نسبت زبان دینی با فرم داستان، و شعر( ظرفیت ها و آسیب های نمادهای زمینی در شعر معنوی، مؤلفه ها، ظرفیت ها و بایسته های شعر حوزه است.

 لازم به ذکر است: مکتوب بودن آثار و مقالات، داشتن رویکرد مفاهیم دینی واخلاقی  در هر یک از بخش های فراخوان  ارسال آثار،  مجاز بودن دبیرخانه برای انتشار هر یک از مقالات و ... از جمله شرائط آثار ارسالی می باشد.

 بر پایه این گزارش: طلاب علاقه مند تا 30 آبان ماه فرصت دارند، مقالات خود را در بخش های مختلف به آدرس این دبیرخانه  در قم، بلوار 45 متری شهید صدوقی، خ مالک اشتر شرقی، پ 31 ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن نهای 32917089 و32919008 تماس حاصل نمایند.

آدرس سایت این دبیرخانه:www.honareasemani.ir

انتهای پیام:40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha