شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید احمدی میرعمادی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فاجعه منا موجب اعتراض مسلمانان با بصیرت و آگاه جهان اسلام شده و رژیم سعودی را عامل اساسی این فاجعه می دانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری یکی از جان باختگان فاجعه منا، در گلزار شهدای خرم آباد با بیان اینکه مخفی کاری آل سعود زخم دیگر بر دل خانواده های قربانیان این حادثه است، گفت: این رژیم با فرافکنی نمی‌تواند از زیر بار فاجعه پیش آمده شانی خالی کند بلکه باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی با اشاره به این که رژیم آل سعود حتی خود را حاضر به یک تسلیت گویی به خانواده های قربانیان این فاجعه درناک نمی داند، افزود: سعودی ها بدانند ظلم هرگز پایدار نیست و بزودی ریشه آنان خشک خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که امروز امت مسلمان به جای این که منتظر استقبال برگشت حاجیان باشند، در مراسم خاکسپاری آنها شرکت می کنند، تصریح کرد: فاجعه منا موجب اعتراض مسلمانان با بصیرت و آگاه جهان اسلام شده است و رژیم سعودی را عامل اساسی این فاجعه می دانند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه یک بُعد مثبت وقوع این حادثه آن است که سرزمین مکه بزودی از وجود وهابی ها و آل سعود پاکسازی شود، خاطر نشان کرد: امروز حق طلبی و آزادگی ملت ایران برای تمام دنیا ثابت شده است رژیم آل سعود نیز به سقوط نزدیکتر خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha