شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام رضا(ع)

حوزه/ مسئول امور مساجد شهرستان گناباد گفت : بقاع متبرکه و مساجد شهرستان گناباد آماده میزبانی از زائرین امام رضا (ع) می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت الاسلام حسین رازی، امروز در جلسه ستاد رسیدگی به امور زائرین امام رضا (ع) شهرستان گناباد، با اعلام آمادگی این شهرستان در میزبانی از زائرین امام هشتم (ع)، افزود : این شهرستان از آنجایی که در مسیر کاروان های پیاده زائران امام رضا (ع) قرار دارد، مساجد و بقاع متبرکه خود را به امکانات رفاهی تجهیز نموده و آماده پذیرایی از زائرین امام هشتم می‌باشد.

وی ادامه داد: مرقد شیخ محمدتقی بهلول گنابادی یکی از محل های اصلی استراحت کاروان ها می باشد که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه تجهیز شده است.

مسئول امور مساجد شهرستان گناباد خاطرنشان کرد: سعی شده مساجد و مرقد شیخ محمدتقی بهلول گنابادی با انجام برنامه‌های فرهنگی و همچنین ایجاد فضاهای نمایشگاهی معنویت خاصی در این بازه از زمان پیدا کند. و بسته های فرهنگی جهت اهدا به زائرینی که در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان اسکان پیدا کنند، در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام رازی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی و هیئت امنا مساجد گناباد، جهت پذیرایی و اسکان زائرین هماهنگ شده‌اند و در این حرکت عظیم حضوری فعال خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha