پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: آل سعود با اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه خود تیشه به ریشه اسلام و مسلمین می زند و آرام آرام زمینه نابودی خود را فراهم می کند.

ماموستا محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اعدام شیخ نمر باقر النمر را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: اعدام آیت الله نمر توسط حکومت حامی انشقاق و نژاد پرستی مذهبی، نشان دهنده همسو بودن آن ها با تفکر غرب و دشمنان اسلام است.

وی در ادامه افزود: آل سعود با اقدامات جنایتکارانه و وحشیانه خود تیشه به ریشه اسلام و مسلمین می زند و آرام آرام زمینه نابودی خود را فراهم می کند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه ادامه داد: مسلمانان جهان باید انزجار خود را نسبت به این جنایت وحشیانه اعلام نموده و با حفظ خویشتن داری و اتحاد، زمینه های ایجاد اختلاف میان خود را برای دشمنان اسلام  فراهم نکنند.

ماموستا محمدی یادآور شد: شیخ نمر از حامیان اسلام بود و حکام عربستان با اعدام این عالم مجاهد، نشان داد که جز خدمت به اربابانش به چیز دیگری نمی اندیشد، لذا وجدان های بیدار در برابر این جنایت بایستند.

 وی با اشاره به کشتار حجاج بیت الله الحرام، عنوان داشت: در حالی که فاجعه منا و کشتار هزاران نفر از حجاج هنوز  از ذهن مسلمانان جهان فراموش نشده، غم و اندوهی دیگر، جوامع اسلامی را فرا گرفت، حکام آل سعود با شهادت شیخ نمر فکر می کنند مردم عربستان خاموش می شوند، اما خون نمر در رگ های این مردم جاری است.

 ماموستا محمدی با تاکید بر این که تمامی عالم از آل سعود متنفر بوده و انزجار و نفرت خود را از جنایت آنان اعلام می کنند، خواستار استفاده تمامی ظرفیت های قانونی برای محکوم کردن این جنایت شد و گفت: امروزه دشمنان اسلام با اعمال جاهلانه سبب ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمانان می شوند.

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha