شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س)

حوزه/ با حضور مشاور وزیر کشور و استاندار قم، آیین جشن پیروزی انقلاب اسلامی و تجلیل از مدیر نمونه جامعه الزهرا(س) با حضور خواهران طلبه و مدیران دستگاههای اجرایی استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، این مراسم معنوی و باشکوه که با عنوان " انقلاب اسلامی، استحکام خانواده، زنان و سبک زندگی ایرانی - اسلامی"، برگزار شد علاوه بر سخنرانی مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، استاندار قم و مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری قم از تلاش های مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س)، "نیره سادات اسماعیلی طبا" تجلیل شد.

در ادامه این مراسم مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قم در این آیین گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه زنان و خانواده با نگاه بدیعی که امام(ره) نسبت به این فشر داشتند تعالی گرفته است.

"معصومه ظهیری" افزود: زمانی بانوان را به دور از فعالیت های اجتماعی و یا با نگاه تجددگرایانه افراطی در عرصه فعالیت ها و حضور در صحنه می دیدیم.

همچنین استاندار قم نیز در این آیین با بيان اينكه حفظ كانون خانواده مهمترين وظيفه ي بانوان است اظهار كرد: در اين راستا نهادهاي مرتبط با امر زنان و خانواده رسالت مهمي را بر عهده دارند.

"سيد مهدی صادقي" نقش زنان در شكل گيري و تداوم انقلاب اسلامي را بسيار مهم برشمرد.

در این آیین از"نیره سادات اسماعیلی طبا" مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) بعنوان یکی از مشاوران موفق دستگاه ها استان قم در امور بانوان با اهدای لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha