شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کرسی نظریه پردازی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر هيأت حمايت از كرسي‌‌هاي نظريه‌پردازي، نقد و مناظره، عملکرد ۱۰ ساله و برنامه های این هیئت را تشریح می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، به مناسبت دوزادهمین سال تاسیس هيأت حمايت از كرسي‌‌هاي نظريه‌پردازي، نقد و مناظره، متعاقب دستور مقام معظم رهبری، نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر این هیأت، روز دوشنبه 19 بهمن ماه، ساعت 10 در سالن نور دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، واقع در خیابان طالقانی شرقی برگزار خواهد شد.

دبیرهیأت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی، در این نشست خبری با ارائه گزارش عملکرد ده ساله این هیئت، پاسخگوي سئوالات اصحاب رسانه  می باشند.

گفتنی است، هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف حمایت از گسترش كمی و كیفی برگزاری كرسی‌ها در حوزه علوم انسانی و معارف دینی و مساعدت موثر به بسط آزاداندیشی و شكل‌گیری جنبش ملی نقد و نظریه‌پردازی در ایران، متعاقب دستور تاریخی مقاتم معظم رهبری از سال 1382 راه اندازی شده و دارای پنج کرسی علمی علوم عقلی، علوم نقلی، علوم رفتاری، علوم اجتماعی و کرسی هنر، معماری و شهرسازی می باشد.

صاحبان نقد و نوآوري علمي و نيز متخصصان علاقمند به مناظره علمي مي‌توانند مستقيماً و يا از طريق فرهنگستان‌ها، پژوهشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و انجمن‌هاي علمي متبوع خود، جهت ارائه تحقيقات و نوآوري‌هاي‌شان در عرصه‌هاي نظريه‌پردازي و نقد و يا هرگونه فعاليت علمي حاوي نوآوري در عرصه علوم انساني و معارف ديني اقدام کنند و از مزاياي كرسي‌ها بهره‌مند گردند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha