شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایشگاه کتاب قم

حوزه/ مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه در نمایشگاه کتاب قم از عرضه کتاب های آموزشی حوزه با ۶۰ درصد تخفیف خبرداد.

محمد سعید بهیرایی در گفت گو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: مرکز مدیریت حوزه در راستای توسعه شیوه های نوین آموزشی خود، اقدام به انتشار کتب درسی با دستورالعمل های جدید علمی کرده است.

وی افزود: در همین راستا بخشی از این کتب که در راستای نوسازی آموزشی در حوزه و ارایه کتب درسی جدید تولید شده است، در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه در نمایشگاه کتاب قم بیان کرد: این کتاب ها به تازگی توسط شورای علمی تخصصی در مرکز تدوین کتب آموزشی حوزه تدوین شده است و برخی دیگر از این کتب نیز با موضوعات کاربردی تبلیغی و تدریسی توسط واحدهای علمی و تخصصی حوزه تدوین شده است.

وی گفت: بخشی از این کتب هم اکنون در مدارس علمی حوزوی در حال تدریس است و به همین خاطر این غرفه شاهد حضور طلاب جوانی بود که برای تهیه کتب آموزشی خود به این نمایشگاه مراجعه کرده بودند.

وی اظهارکرد: در این غرفه 12 اثر جدید حوزه علمیه در بخش هایی علمی و آموزشی و اخلاقی و تهذیبی و تبلیغی از جمله اخلاق اسلام و آموزش صرف و نحو و آموزش قرآن عرضه شده است.

مسئول غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه در نمایشگاه کتاب استان قم گفت: از دیگر کتبی که در این غرفه عرضه شده است می توان به کتاب آموزش شیوه نگارش رساله علمی، شیوه جذب جوانان شیوه کلاسداری و... اشاره کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به اینکه در این غرفه کتاب کاربردی و آموزشی طلاب عرضه می شود طلاب توجه بسیار خوبی به این غرفه داشته اند و برای خرید کتاب های خود به این غرفه مراجعه می کنند و با 60 درصد تخفیف غرفه و نمایشگاه فرصت خوبی برای خرید کتابهای خود دارند.

وی گفت: البته با توجه به اینکه در این فصل سال طلاب بیشتر کتب آموزشی خود را تهیه کرده اند بیشتر طلابی به این غرفه مراجعه می کنند که بخواهند برای سال آینده خود کتاب هایی را تهیه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha