شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت زینب(س)

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه فاطمیه(س) شیراز گفت: پیروی و حمایت از ولایت فقیه از کردار و اوصاف حضرت زینب(س) بودکه درس های بسیاری به زنان و مردان ما آموخته است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در شیراز ضمن تبریک به مناسبت ایام ولادت با سعادت اسطوره صبر و استقامت حضرت زینب(س) و همچنین گرامیداشت روز پرستار، اظهار کرد: راه و سبک زندگی حضرت زینب سلام الله علیها یک راه روشن، معنوی و یک سیر الی الله بوده؛ ایشان مراحل بسیار سختی را در حمایت از ولی فقیه زمان خود را پشت سر گذاشته است.

خانم کمالی، اضافه کرد: باید یقین داشت که حضرت زینب(س) نقش بسیار ارزشمندی در انقلاب بزرگ و تاریخی حسینی داشته و در این حرکت و آمادگی برای قیام حسینی، شاهد اثرات معنوی بسیاری می باشیم.

وی به سبک و سیاق زندگی این بانوی بزرگوار اشاره کرد و گفت: جانفشانی در راه ولایت و پیروی از امام زمان خود، تقوای بی نظیر حضرت، وفاداری به ولایت فقیه، عالمه بودن ایشان، اهل و بصیرت، صبور بودن در هر مکان و زمانی، هدایت گری ایشان و هزاران نکته و نقاط قوت را می توان در سبک و سیاق حضرت زینب(س) مثال زد و در زندگی روزمره خود به جهت الگو برداری به کار گرفت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شیراز با توجه به فرا رسیدن این ایام، از برگزاری جشن ولادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم معاونت فرهنگی این حوزه علمیه برای آشنایی طلاب خواهر با سبک و سیاق زندگی اسلامی، برگزاری ولادت های بانوان بزرگ اسلام و گرامیداشت چنین ایامی می باشد.

وی ادامه داد: به همین جهت مراسم جشنی، عصر امروز با حضور مدیریت، اساتید حوزه، معاونین و 60 نفر از طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمیه(س) شیراز در فضای آموزشی این حوزه برگزار می شود.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم به برترین های آموزشی و فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه شیراز جوایزی ارزنده از سوی معاون فرهنگی این حوزه علمیه اهداء می گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha