شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اردوی جهادی طلاب

حوزه/ مدرسه علميه الزهرا(س) شهرستان بردسكن، اردوي جهادي با عنوان ياوران مهدي(عج) و با شعار "مي سازيم تا ساخته شويم" را برگزار كرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  مشهد، مدرسه علميه الزهرا(س) بردسكن، اردوي جهادي طلاب و اساتید این مدرسه با عنوان ياوران مهدي(عج) و با شعار "مي سازيم تا ساخته شويم" را  با هدف آشنايي طلاب با نيازهاي اخلاقي، اعتقادي و تبليغ در مناطق محروم، برگزار کرد و روستاهاي حطيطه، برجك، مرنديز، مظفر آباد، اسلام آباد، زمان آباد، ابراهيم آباد، باب الحكم، مهلار بالا و اسماعيل آباد، تحت پوشش تبليغي این اردو قرار گرفتند.

شناسايي روستا و همكاري با حوزه جهت انجام امور تبليغي، بررسي نيازهاي فكري، اخلاقي و اعتقادي، برگزاري كلاس احكام و تهيه جزوات و بسته هاي آموزشي ويژه طلاب اعزامي، از فعاليت هاي قبل از اردوی اين مدرسه مي باشد.

برگزاري حلقه هاي معرفت با موضوعات راهكارهاي تربيت فرزند، همسرداري، ارتباط با نامحرم،  آسيب هاي ماهواره، حجاب و عفاف، و همچنين بيان احكام وضو، غسل و احكام بانوان، از برنامه هاي اجرا شده در روستاها مي باشد.

همچنين از ديگر فعاليت هاي اجرايي اين مدرسه در اردو مي توان به مشاوره ديني و تربيتي، بازديد از خانواده معظم شاهد و بيماران اشاره كرد.

برپايي نمايشگاه تصويري و مفهومي با موضوعات اعتياد، سبك زندگي اسلامي، آمريكا دشمن بشريت، نفوذ دشمن، حجاب و عفاف، را مي توان از برجسته ترين فعاليت هاي مدرسه علميه الزهرا(س) در روستاهاي توابع شهرستان بردسكن، عنوان كرد.

يكي ديگر از فعاليت هاي متنوع اين مدرسه، كار با كودك در زمينه هاي آموزش مفاهيم و قصه هاي قرآني و اخلاقي به همراه رنگ آميزي، نقاشي و تصاوير مرتبط با آن بود كه انجام پذيرفت.

برگزاری حلقه هاي معرفت اخلاقي، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، آموزش وضو، غسل، تقليد، تيمم و همچنين برگزاري مسابقات قرآني و نقاشي از ديگر فعاليت هاي اين مدرسه با كودكان و نوجوانان بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha