شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 کلنگ احداث مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) پردیسان قم

حوزه/ کلنگ اولین و بزرگترین مدرسه علمیه با عنوان " چهارده معصوم (علیهم السلام)" توسط حضرت آیت الله مکارم شیرازی در منطقه پردیسان قم به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، موسس مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) در آیین کلنگ زنی این مدرسه اظهارداشت: زمین مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) در سال 92 در 3400 متر مساحت و 15هزار متر زیربنا از سازمان مسکن و شهرسازی استان خریداری شد و پس از اخذ مجوزهای لازم و حل مشکلات پیش رو آماده ساخت شد.

حجت الاسلام سیدحسین میرمومنی افزود: با توجه به همجواری 10هزار واحد مسکونی و سکونت 12 هزار طلبه در منطقه پردیسان این نیاز احساس شد که مدرسه علمیه ای با ظرفیت بالا در این منطقه با تمام امکانات موجود ساخته شود.
امام جمعه شهر کهک ادامه داد: این مدرسه علمیه در 5 طبقه دارای  مسجد، سالن آمفی تأتر، استخر و سالن ورزشی، کتابخانه و... کلیه امکانات رفاهی و ورزشی ساخته خواهد شد.
حجت الاسلام میرمومنی به اقدامات و خدمات دیگرخود و خیرّین در سایر شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: ساخت و تجهیز مدرسه علمیه مهدیه در شهرستان الیگودرز در استان لرستان با 10هزارمتر زیربنا، ساخت و تجهیز مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) در شهرستان سپیدان استان فارس و همچنین مدرسه در حال ساخت امام سجاد(ع) در شهر کهک از توابع استان قم در 3500متر مربع از جمله دیگر مدارس ساخته شده می باشد.
لازم به ذکر است، مدرسه علمیه چهارده معصوم (ع) به نشانی پردیسان، بلوار سلمان فارسی، بلوار آزادی، بلوار شهید احمد کوچکی، خیابان رودکی، روبروی مجتمع علامه امینی(ره) – جنب کتابخانه عمومی می باشد.
انتهای پیام  313/17
...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha