شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ولادت حضرت زهرا(س)

حوزه/ رسول اکرم(ص) فرموده« محبت به زهرای مرضیه موجب دستیابی به بهشت می شود و پرورگار دشمنان آن حضرت را نیز روانه جهنم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، مراسم سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با حضور علما و روحانیون و عموم مردم در مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام هوشنگ کریمی در سخنرانی دستیابی به قرب الهی را مستلزم شناخت خداوند دانست و عنوان داشت: یکی از راه های دستیابی به قرب الهی شناخت منزلت و جایگاه اهل بیت(ع) است.

وی  ادامه داد: محبت اهل بیت (ع) همان محبت خداوند متعال است و انسان از طریق دوستی با امامان معصوم(ع)  می تواند به با بالاترین مراتب ایمان و یقین دست پیدا کرد.

حجت الاسلام کریمی  با بیان اینکه دوستی با معصومین(ع) موجب افزایش برکات خاص خداوند متعال می شود، گفت: رسول اکرم(ص) فرموده« محبت به زهرای مرضیه موجب دستیابی به بهشت  می شود و پرورگار دشمنان آن حضرت را نیز روانه جهنم خواهد کرد

وی در پایان عنوان داشت: اهل بیت نورالله هستند و بهره بردن از این نور شفاعت و عنایت خداوند متعال را به همراه دارد و محبت به خاندان نبوت و امامت عالی ترین مراتب الهی را به  نصیب انسان ها خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha