شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مهدی دیانی

حوزه/ مراسم وداع با شهدای مدافع حرم در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه( حجتیه) جامعه المصطفی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  حجت الاسلام و المسلمین دیانی در مراسم وداع با شهدای مدافع حرم که در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه جامعه المصطفی برگزار شد، با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: شهدای مدافع حرم دغدغه دین ومکتب اهل بیت علیهم السلام را داشتند؛ چرا که فرزندان مکتب ناب اسلامی اند.
وی در ادامه افزود: شهادت فضیلتی است که در طول تاریخ شامل حال مدافعان دین مبین اسلام  می شود که مرزی برای دفاع از اسلام نمی شناختند و به حقیقت واقعی رسیده بودند که رسالت خود را در حمایت از مکتب اهل بیت علیهم السلام به نحو شایسته انجام دادند.

سخنران این مراسم گفت: جنگ تحمیلی نبرد بین حق وباطل بوده که حتی از کشورهای مسلمان دیگر برادران مسلمان در این عرصه یاری گر دین خود بودند.

وی با تاکید بر اهمیت مبارزه با گروهک های تکفیری ابراز داشت: امروزه جبهه نبرد با کفار تکفیری نیازمند جهاد فی سبیل الله است، چرا که جبهه باطل با تمام امکانات بطور مستقیم با کمک رژیم صهیونیستی و آل سعود که در راس آنها امریکا می باشد در مقابل حقیقت ناب دین مبین اسلام قرار گرفته اند و امروز در این نبرد شاهد جبهه عریان از طرف تکفیری ها هستیم که بصورت مستقیم مورد حمایت دشمنان اسلام قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین دیانی در بیان تبیین و جایگاه جهاد در دین مبین اسلام ابراز داشت:  امروزه در مقابل گروهک های تکفیری جهاد راهی است که در مبارز با دشمن داریم تا شاهد تعدی به حریم حرم مطهر اهل بیت(ع) و دین اسلام نباشیم، چرا که تاریخ نشان داده است، وقتی دشمنان این مکتب ناب مسلط  به باورها و اعتقادات دین مبین اسلام در تمامی عرصه ها می شوند رحم نمی کند و امروز هم صحنه آشکاری است که به راحتی می تواند توطئه آنها را تشخیص داد.
وی دربیان تجلیل از مقام شهداء ابراز داشت: رسیدن به این قافله آرزوی ما بوده است، چرا که در سوریه و عراق با دشمنانی در حال جنگ هستیم که بیش از 200 فکر متفاوت دارای مبانی متفاوت مخالف معارف اهل بیت علیهم السلام هستند و تمام قد در مقابل معارف ناب اسلامی قرار گرفته اند.

سخنران مراسم بیان داشت: لذا اگر امروز شهدای مدافع حرم نبودند ما در جهان اسلام شاهد اسلام غربی بر گرفته با افکار صهیونیستی و وهابی گری بودیم.
وی در پایان خاطر نشان ساخت: شهدای اسلام با توجه به روایات و آیات قرآن کریم نزد خدا دارای اجر و قرب زیادی هستند و دارای اعتقادی راسخ در باورهای دینی خود بودند که علاقه دنیا را فدای حفظ دین ناب اسلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین دیانی گفت: اگر ما روزی شهید چمران را داشتیم که تمام زیور دنیا را رها کرده بود، امروز شاهد مدافعین حرم هستیم که از تمامی نقاط جهان دنیا خانواده های و علاقه های خود را رها کردند و به سمت صیانت از تمامی معارف و باورهای دینی خود رفته اند و این ها کسانی هستند که به خدا می رسند، چرا که جهاد، حیات و خدا باوری را تعلیم می دهد و امروز کلمه حق در مقابل باطل پیروز است و امید است این مقدمه ظهور حضرت ولی عصر(عج) باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha