شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ خیرین همیشه نقش مهمی در خدمت رسانی داشته و خواهند داشت، باید کاری کرد این قشر از جامعه، امیدوار به خدمت رسانی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیر کل بهزیستی استان قم با بیان اینکه سازمان بهزیستی از سازمان های مهم در کشور است، چون با عواطف  مردم سروکار دارد گفتند: مسئله عاطفه، کار را برای اعضای این سازمان حساس و پیچیده کرده است.

معظم له بیان داشتند: باید توجه داشت، هجرت هایی که  به شهری مانند قم انجام می شود، قطعا مشکلاتی را از لحاظ خدمت رسانی ایجاد می کند و خود همین مسئله گرفتاری های را برای خدمت رسانی و رسیدگی بهتر به دنبال می آورد.

ایشان افزودند: باید طوری برنامه ریزی کرد که قم مرکز بهزیستی نباشد، بلکه هر شهری به نیازمندان خود رسیدگی کند تا بهتر به قشر آسیب دیده در ابعاد مختلف اجتماعی و مالی خدمت رسانی شود.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: باید برای از بین بردن مشکلات در همه عرصه ها، همه نهاد ها و سازمانها برنامه ریزی دقیق و منسجم داشته باشند؛ اگر برنامه ریزی و هماهنگی  در امور نباشد و خیرین به میان نیایند،  قطعا نمی توان بر مشکلات فائق شد.

معظم له بیان داشتند: مهم خدمت رسانی است، خیرین همیشه نقش مهمی در خدمت رسانی داشته و خواهند داشت، باید کاری کرد این قشر از جامعه، امیدوار به خدمت رسانی شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha