جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل ذهاب

حوزه / جدیت و توجه هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی در راستای ارتقای برنامه های فرهنگی، نقش مساجد را به عنوان اصلی ترین پایگاه شعائر دینی و حفظ ارزش های اسلامی تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد قربانی در جمع مسئولان حوزوی شهرستان سرپل ذهاب عنوان داشت: مسجد مهم ترین پایگاه در راستای تولید فرهنگی و ترویج اسلام ناب محمدی است.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل ذهاب اظهار داشت: جذب خیرین و واقفین به سمت مساجد در جهت حمایت از برنامه های فرهنگی می تواند تأثیرگذاری مساجد در راستای ترویج شریعت الهی و برنامه های فرهنگی را در جامعه تسریع بخشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش و جدیت طلاب و مبلغان دین برنامه های فرهنگی در مساجد از پیشرفت قابل قبولی برخوردار شده اند.

حجت الاسلام قربانی مطرح کرد: برپایی حلقه های صالحین، برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن، اقامه نماز جماعت در سه وعده، برگزاری موالید ولادت و شهادت ائمه اطهار علیهم السلام و ... گوشه ای از فعالیت های مبلغان و مساجد سطح شهرستان سرپل ذهاب می باشد.

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه مساجد مهم ترین سنگر تداوم ارزش های دینی هستند ابراز داشت: جدیت و توجه هرچه بیشتر دستگاه های فرهنگی در راستای ارتقای برنامه های فرهنگی، نقش مساجد را به عنوان اصلی ترین پایگاه شعائر دینی و حفظ ارزش های اسلامی تقویت می کند.

وی در پایان عنوان داشت: طلاب و مبلغان مستقر در مساجد با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و مساجد جوانان و نوجوانان را از وابستگی به شبکه های ماهواره ای و اجتماعی به سمت مساجد ترغیب نمایند چرا که این عمل نه تنها موجب تقویت ارزش های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی می شود بلکه دست دشمنان را در راستای تحقق اهداف شوم آن ها کوتاه می نماید.

حجت الاسلام مصطفی عسگری معاونت تبلیغ شهرستان سرپل ذهاب هم  در این جسه با ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی مساجد خواستار حمایت هرچه بیشتر از سوی مسئولان، خیرین، هیأت امنای مساجد در جهت تقویت برنامه های فرهنگی مساجد شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha