شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جریان انحرافی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر شوط آذربایجان غربی گفت: حوزه‌های علمیه از نفوذ جریان‌های انحرافی جلوگیری کنند و نگذارند تا جریان‌های انحرافی از خلاء حضور روحانیت در شهرستان ها استفاده کنند.

حجت الاسلام سیدعلی رویدل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: اگردر طول ترم هر استادی در انتهای کلاس درس، چند دقیقه‌ای را برای فعالیت‌های پژوهشی اختصاص دهد، به تدریج طلاب جهت فعالیت‌های پژوهشی آماده شده و علاقه لازم در آن‌ها ایجاد می‌شود.

وی با بیان این که حوزه‌های علمیه با فعالیت در همه زمینه‌ها بستر مقابله با جریان‌های انحرافی را فراهم می‌سازند، تصریح کرد: دشمن در سال‌های اخیر بیش‌ترین سرمایه‌گذاری را در بخش نفوذ به حوزه‌های علمیه به کار برده است و هدف دشمن از این اقدام این است که عقبه‌های اعتقادی و فکری انقلاب اسلامی را مورد حمله قرار دهد.

حجت الاسلام رویدل خاطرنشان کرد: اساتید حوزه باید به طلاب جوان خود بیاموزند که با پژوهش درخصوص راه‌های نفوذ دشمنان، شیوه مقابله با چنین دسیسه‌هایی را فرا بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر شوط افزود: قدم‌های موثری در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری جهت تحول در حوزه‌های علمیه برداشته شده است، اما هنوز نیاز به فعالیت‌های مستمر در این زمینه احساس می‌شود و برای بهبود این وضعیت باید مسئولان پیگیر موضوع باشند.

حجت الاسلام رویدل اذعان داشت: برای فعالیت‌های تبلیغی طلاب در آموزش وپرورش و دانشگاه، طرح امین با همکاری آموزش و پرورش اجرا می‌شود که در این طرح طلاب هر روز چند ساعت فعالیت تبلیغی برای دانش‌آموزان انجام می‌دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha