جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: تلاش مسئولان و دولتمردان در مسیر خدمت رسانی صادقانه به آحاد مردم باعث افزایش اعتماد عمومی به نظام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن گرامیداشت هفته دولت به ویژه یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر اظهار داشت: مهم ترین هنر دولتمردان در نظام اسلامی باید آن باشد که با ساده زیستی و کارآمدی خود ضریب اعتماد ملی را افزایش داده و زمینه وحدت ملی و رضایت عمومی را در بین مردم فراهم سازند.

وی همچنین با اشاره به این که اساساً دولت در آموزه های اسلامی تعریف شده و نیازی به جایگزینی واژگان ساختگی برای آن نیست ، گفت: از جمله مهم ترین شاخصه های دولت اسلامی تلاش در مسیر حفظ عزت اسلام و مسلمین ، مقابله افشاگرانه علیه نفاق و منافقین، زمینه سازی جهت رواج و رونق ارزش های دینی ، هدایت و حمایت مردم برای صیانت از احکام الهی و سرانجام فراهم ساختن بستر کرامت دین و دنیای مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه با بیان این که شهید رجایی و شهید باهنر عملاً اثبات کردند که حکومت به شیوه علوی و بر اساس آرمان های نبوی امری دست یافتنی است، افزود: این دو بزرگوار بر این باور بودند که در نظام اسلامی رییس دولت ،مطیع رهبر و خادم ملت است و گرچه بیشتر دولت ها در نظام جمهوری اسلامی آثار و خدماتی داشتند اما دولت شهید رجایی از جنس دیگری بود.

وی یادآور شد: در باور مردم ، دولت شهید رجایی، رنگ و بوی بیشتری از حکومت علوی داشت و حقیقتاً امتیاز شهید رجایی به عنوان رییس دولت اسلامی ، خردورزی و خدمتگزاری به مردم بود و این که به دور از شعار و ژست و این حرف ها ، همه توان خود را در مسیر خدمت صادقانه و بی منت به آحاد ملت صرف کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha