شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگاه مهارت‌های یادگیری و مطالعه

حوزه/ کارگاه مهارت‌های یادگیری و مطالعه باهدف آشنایی طلاب جوان با روش‌های یادگیری و مطالعه در موضوعات تمرکز ذهن حین مطالعه و روش‌های مطالعه کتب، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام کمائی، کارشناس پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری کارگاه مهارت‌های یادگیری و مطالعه در این مدرسه، گفت: این کارگاه باهدف آشنایی طلاب جوان با روش‌های یادگیری و مطالعه برگزار می‌شود.

وی در ادامه بابیان این‌که در سال تحصیلی جدید، معاونت پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، برنامه‌های علمی-پژوهشی خود را از سر گرفته است، گفت: این معاونت با آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌های مدنظر را در جهت آشنایی و رشد طلاب در امور پژوهشی و امر مقاله‌نویسی از سر گرفته و به‌عنوان نخستین برنامه، کارگاه مهارت‌های یادگیری و مطالعه را برگزار می‌نماید.

حجت‌الاسلام کمائی با اشاره به موضوعات این کارگاه، اظهار داشت: در این کارگاه که شامل ۱۶ ساعت درسی است، موضوعاتی همچون «روش‌های مطالعه کتب»، «تندخوانی»، «عبارت خوانی»، «دقیق خوانی»، «تجسسی» و «تمرکز ذهن حین مطالعه» تدریس می‌شود.

کارشناس پژوهش مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، استاد این دوره را حجت‌الاسلام رستم پور، عنوان کرد و گفت: پیش‌نیاز حضور طلاب در این کارگاه علمی-پژوهشی شرکت در کارگاه‌های روش تحقیق ۱ و ۲ و نگارش مقاله و تحقیق علمی می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha