شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 394356
۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
 جشن عمامه گذاری طلاب

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری مراسم عمامه گذاری طلاب استان، در روز عید غدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام علی آذرشب، امروز در جمع خبرنگاران از ملبس شدن تعدادی از طلاب حوزه علمیه استان به لباس مقدس روحانیت خبر داد و گفت: همزمان با عید سعید غدیر تعداد 20 نفر از طلاب مدارس علمیه  استان بوشهر ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند که با احتساب این تعداد، آمار طلابی که در پنج سال گذشته ملبس شده اند، به 135 نفر می رسد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این مراسم در جشن بزرگ غدیر در مصلای نماز جمعه بوشهر با حضور مردم متدین و عده ای از مسؤولان حوزوی و غیر حوزوی و نماینده ولی فقیه در استان، برگزار می شود.

حجت الاسلام آذرشب با بیان اینکه این طلاب پس از گذراندن پنج پایه تحصیلی و احراز شرایط علمی و اخلاقی جهت پوشیدن لباس مقدس روحانیت به این مرحله رسیدند گفت: قبل از برگزاری مراسم تعداد 30 مصاحبه صورت گرفت که از این تعداد 20 نفر شرایط قبولی را دارا بودند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به جایگاه طلاب در تبلیغ معارف بلند اسلام و اهل بیت(ع) و افزایش معرفت دینی در جامعه اظهار داشت: طلاب جوان باید با معرفت لازم نسبت به مسؤولیت خود در تبلیغ مکتب اهل بیت(ع) کوشش کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha