شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کتابخانه

حوزه/ مسئول کتابخانه حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها گفت: همه روزه شاهد افزایش استقبال از طرف افراد مختلف اعم از عموم مردم و دانشجویان و طلاب هستیم.

حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»با اشاره به افتتاح ساختمان جدید کتابخانه  حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: ساختمان فعلی کتابخانه حدود یکسال پیش در فضای 12000 متری جهت استفاده عموم به بهره برداری رسیده که نسبت به فضای قدیم افزایش 3 برابری متراژ داشت.
مسئول کتابخانه آستان مقدس درباره استقبال چشمگیر عموم و دانشجویان و طلاب از این کتابخانه افزود: همه روزه شاهد افزایش استقبال از طرف افراد مختلف اعم از عموم مردم و دانشجویان و طلاب هستیم به طوری که هم اکنون روزانه 600 نفر، با حضور ساعات بالا، به این کتابخانه مراجعه کرده و از کتب موجود استفاده می کنند.
حجت الاسلام صادقی آرمان با بیان اینکه فضای جدید کتابخانه نسبت به فضای قدیم افزایش کمی و کیفی داشته، اضافه کرد: با توجه به گسترش فضای کتابخانه نیاز به نیروی انسانی بیشتری است که بتواند پاسخگوی مراجعه کنندگان باشد که این امر در حال پیگیری است و به مرور زمان این مساله حل خواهد شد.
وی با تبیین آیین نامه های مختلف برای قسمت های جدید الاحداث کتابخانه گفت: آیین نامه ها و دستور العمل های مختلفی برای قسمت های جدید الاحداث آماده شده و شرح وظایف بلند مدت و کوتاه مدت نیز آماده اجرایی شدن می باشد.
مدیر کتابخانه حرم مطهر در پایان بیان کرد: کتب موجود در کتابخانه فعلا 200 هزار جلد بوده که این تعداد در حال افزایش است و نسبت به نیاز مخاطب کتب مختلف دیگری نیز به مخزن کتابخانه اضافه خواهد شد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha