شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اربعین

معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان با هدف ارتقاء آمادگی مبلغان اعزامی به پیاده روی اربعین حسینی، همایش ها و کارگاه های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، پس از برگزاری همایش توجیهی «مبلّغان اربعین» که هفته گذشته و با شرکت حدود 1700 نفر از طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه برگزار شد، هفته جاری و آینده نیز برنامه هایی برای ارتقاء آمادگی مبلغان اعزامی به مراسم اربعین حسینی از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان تدارک دیده شده است.

بر اساس اعلام معاونت فرهنگي تبليغي حوزه علمیه خراسان، چهارشنبه این هفته، همایش «مبلغان اربعین»، با شرکت حدود 500 نفر از مبلّغان برادر و خواهر اعزامی به مراسم اربعین حسینی در شهر بجنورد برگزار می شود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و حجت الاسلام محمد فردوسی پور، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار می شود و حجت الاسلام سیدمصطفی رضائی طلب، مسئول ستاد مبلّغین اربعین حوزه علمیه خراسان نیز به پرسش های حاضرین پاسخ خواهد گفت.

دومین همایش ویژه مبلغان خراسان رضوی نیز در روز پنج شنبه، ششم آبان ماه با موضوع بررسی جنبه های معرفتی اربعین توسط حجت الاسلام صابری تولایی، مدیر تبلیغ حوزه علمیه خراسان برگزار می شود.

بنا بر اعلام مسئولان فرهنگی حوزه علمیه خراسان، این سلسله همایش ها و کارگاه ها هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha