جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد از آمادگی این معاونت برای پذیرش طلاب و روحانیون یزدی در مجتمع فرهنگی اقامتی بیت الرضا(ع)مشهد مقدس خبر داد.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، گفت: با توجه نیاز طلاب و روحانیون استان یزد به زائر سرا مخصوصا در مشهد مقدس، سال گذشته از طرف حجت الاسلام والمسلمین راشد یزدی، مجمتمع فرهنگی اقامتی بیت الرضا(ع) مجهز به تمام امکانات، واقع در مشهد ، بلوار شهید موسوی قوجانی، کوچه هفتم، وقف استفاده طلاب و روحانیون حوزه علمیه یزد شد و تاکید واقف بر این بود که این واحدها تنها در اختیار طلاب و روحانیون حوزه علمیه قرار گیرد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه یزد ادامه داد: تاکنون بیش از 500 زائر در این مجتمع پذیرش شده اند و این آمادگی را دارد تا در مناسبت های مختلف پذیرای زائران علی بن موسی الرضا(ع)باشد.

وی افزود: هزینه اقامت در این زائرا سرا بصورت بسیار مناسب برای طلاب و روحانیون در نظر گرفته شده است به این صورت که در ایام مناسبتی برای هر شب اقامت 30000 تومان و در روزهای غیر مناسبتی شبی 20000 می باشد و اینکه هر واحد تا ظرفیت یک خانواده 6نفره در اختیار طلاب و روحانیون قرار می گیرد.

حجت الاسلام حسینی راد خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون استان یزد می توانند با مراجعه به سامانه  http://otyazd.ir و یا مراجعه حضوری به دفتر امور طلاب و دانش آموختگان واقع در مدیریت حوزه استان نسبت به ثبت نام اقدام کنند و از ضوابط مجتمع فرهنگی اقامتی بیت الرضا(ع)مطلع شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha