شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دکتر فانی

حوزه/ وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: استاد احمد احمدی در مسئولیت‌پذیری، نظم، و جدیت در کار زبانزد است، و ذهن منطقی و ریاضی‌وار او در بحث‌های مدیریتی بسیار تأثیرگذار و مفید بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش و پرورش، در مراسم نکوداشت حجت‌الاسلام و المسلمین استاد احمد احمدی، با بیان اینکه سابقه آشنایی‌ام با او به سالِ 65 برمی‌گردد، اظهار داشت: بنده از همکاران قدیمی دکتر احمدی بودم، و بارها شاهد نظم و دقت او در سفرهای مختلف علمی و جلسات اداری بودم. و این حضور منظم نشان از دقت و همّت او در مسئولیت پذیری و جدیت در کار دارد.

وی افزود: کار علمی استاد احمدی با دانشجویان و طلاب یکی از ویژگی‌های بارز او است. به طوری که رساله‌ها و پایان نامه‌های علمی را با حوصله‌ی بسیار زیاد و یک به یک مطالعه و ارزیابی می‌کرد، و به دانشجویان در رشد و تعالی علمی و معنوی راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌نمود.

وزیر سابق آموزش و پرورش ادامه داد: استاد احمدی قبل از پیروزی انقلاب، ده جزء از قرآن مجید را به زبان انگلیسی ترجمه کرده بود. و هم اکنون نیز به چندین زبان بین‌المللی مسلط می‌باشند. و همه این‌ها نشان از جدیّت و تلاش او در عرصه علم و دین و فرهنگ است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های استاد احمدی حساس بودن و دقّت او در اموال بیت‌المال است. و طی چندین سال که ریاست سازمان "سمت" را بر عهده داشت، با قناعت و با کمترین هزینه‌ها، آن موسسه را به برترین جایگاه علمی رساندند.

وزیر سابق آموزش و پروش با بیان اینکه تأسیس دانشگاه تربیت مدرس یکی از دستاوردهای دکتر احمدی است، ادامه داد: او در مسئولیت‌پذیری، نظم، و جدیت در کار زبانزد است، و در ابعاد اخلاقی و مدیریتی بسیار تاثیرگذار می‌باشد. ذهن منطقی و ریاضی‌وار دکتر احمدی در بحث‌های مدیریتی بسیار تأثیرگزار و مفید بوده است.

فانی در پایان خطاب به استاد احمدی گفت: از شما درخواست می‌کنیم با بیان دانش‌ها و تجربیات علمی خویش، اجازه ضبط و ثبت آن را به دانشجویان بدهید تا سرمایه‌های گرانقدر علمی شما در اختیار آیندگان قرار بگیرد.

42/313

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha