شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم گفت: باید سعی شود فعالیت های پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر، اطلاع رسانی شود تا مردم در جریان فعالیت این پژوهشکده قرار گیرند.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی در  عصر امروز در مراسم  رونمایی از جدیدترین  کتب  پژوهشکده امر به معروف و نهی از منکر در قم گفت: تاسیس پژوهشکده امر به معروف  کار بسیار خوبی  بوده  که صورت گرفته  و موجب شده این فریضه از مهجوریت بیرون بیاید.

امام جمعه قم افزود: همیشه این دغدغه برای اهالی امر به معروف وجود داشت که  چرا درباره این فریضه فعالیتی نمی شود و جای بسیار خوشحالی است که امروز شاهد  فعالیت آن هستیم.

تولیت  آستان  حرم حضرت فاطمه معصومه(س) ابراز داشت: باید سعی شود این فعالیت های که درپژوهشکده صورت می گیرد اطلاع رسانی شود اطلاع رسانی باعث می شود مردم  جامعه اسلامی در جریان فعالیت این پژوهشکده قرار گیرند.

وی با بیان اینکه قدم های خوبی در این پژوهشکده  برداشتهشده ، ولی باید مواظب قدم های خود باشیم. عنوان کرد: حوداثی که در اطرافمان در حال اتفاق است، دارای برکت و خیر است، ولی چگونه از حوادث بهره برداری کنیم بسیار مهم است. 

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بابیان اینکه گاهی حوادثی که اتفاق می افتد ممکن ظاهر آن تلخ باشد، ولی این ظاهر تلخ می تواند برای انسان خیراتی هم به همراه داشته باشد بهر حال باید  شکرگزار بود افزود:  باید از این همه فعالیت تشکر کرد که در مکان کوچکی  مانند اینجادر حال  صورت گرفتن است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha