شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت تبلیغ خاطر نشان کرد: تبلیغ دین خدا باید با اخلاص باشد و کسی که در راه خداوند متعال قدم می گذارد باید از همه زندگی خود بگذرد تا دین خدا زنده بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در جلسه معاونان تبلیغ مدارس علمیه استان همدان با اشاره به مساله تبلیغ گفت: هدف اصلی فقاهت، تبلیغ دین خداست.

عضو خبرگان رهبری در ادامه با اشاره اهمیت تبلیغ افزود: هدف فقاهت در دین هدفی ابزاری است تا فقیه با استفاده از فقاهت و استنباط دین مردم را از اوامر و نواهی دین آگاه کند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت مساله بصیرت دینی گفت: یکی دیگر از اهداف فقاهت داشتن بصیرت دینی است و کسی که به بصرت دینی برسد در راه خدا قدم می گزارد.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ دین، خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که تبلیغ یکی از کارهای موثر در یاری دین خدا است و یکی از شاخصه های فقاهت، خدمت و تبلیغ دین خداوند متعال است.

آیت الله موسوی اصفهانی ابراز داشت: تبلیغ دین خدا باید با اخلاص باشد و کسی که در راه خداوند متعال قدم می گزارد باید از همه زندگی خود بگذرد تا دین خدا زنده بماند.

وی تصریح کرد: شیخ غلامرضا یزدی چنان با اخلاص عمل می کرد و بداد همه مردم حتی یهودیان فقیر می رسید که در روز فوت ایشان یهودیان نیز برای ایشان گریه می کردند و در مراسم تشییع جنازه ایشان شرکت کردند.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: چه بسا مناطقی که تاکنون خیلی کم مبلغ دینی داشته اند و محرومند، اولویت کار خود را برای مناطق محروم بگذارید که خداوند متعال پاسخ کار شما را خواهد داد.

آیت الله موسوی اصفهانی در پایان گفت: قدر تبلیغ دین خداوند متعال را بدانید چون تبلیغ کار انبیا و اولیای الهی است، درحال حاضر که ما از نعمت حضور امام زمان(عج) محروم هستیم این مسیولیت خطیر بر عهده ما است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha