شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حرم رضوی

حوزه / مدیر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام ولادت پیامبر اسلامی(ص)، مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی پایاب با بیان این خبرگفت: این مسابقه  فرهنگی که برای مخاطبان و کودکان زائر طراحی شده است، مشتمل بر مطالب جذاب و سرگرم کننده است و با هدف آشنا کردن کودکان با ولادت پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اجرا می شود.

مدیر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مهلت شرکت در مسابقه کبوتران حرم تا 15دی ماه جاری است، گفت: مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان7 تا11سال با رویکرد آشنایی کودکان  با سیره نبوی و مکتب جعفری برگزار می شود.

وی اظهار کرد: ارائه شعر، جدول، داستان، لطیفه، معما و مسابقه از جمله مطالبی است که به منظور معرفت افزایی و انتقال ارزش های دینی به زائران خردسال امام هشتم(ع) از سوی اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در مناسبت‌های مختلف سال در حرم مطهر رضوی ارائه می شود.

مدیر اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی تصریح کرد: برگزاری مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان در حرم رضوی متناسب با ایام هفته وحدت است.

وی با اشاره به چگونگی شرکت و تکمیل پاسخنامه‌ی این مسابقه فرهنگی گفت: علاقه­مندان برای شرکت در این مسابقات می توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.irیا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی 3000802222 در این مسابقه شرکت کنند.

وی  با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه کودکان فرصت زیارت را برای والدین فراهم می کند، گفت: آستان قدس رضوی در راستای تهسیل زیارت والدین مسابقه فرهنگی «کبوتران حرم» ویژه کودکان را طراحی و در مناسبت های مختلف اجرا می کند.

یاد آوری می شود؛ در طول سال اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی محصولات فرهنگی تبلیغی متناسب با مناسبت های مختلف تولید و به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه می کند

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha