شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بانوان طلبه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه زینبیه (س) خرّم آباد از تحصیل ۷۷ طلبه در این مدرسه خبر داد.

مهین بیرانوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرّم آباد با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۵ طلبه به صورت حضوری و ۳۲طلبه دیگر بصورت غیرحضوری در رشته تفسیر و علوم قرآنی به تحصیل مشغول هستند افزود:طلاب این مدرسه با حضور در کلاسهای آموزشی و تهذیبی خود علاوه بر تحصیل به امر تبلیغ در سطح جامعه نیز همت دارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۰ نفر از طلاب این مدرسه در مدارس امین استان لرستان در بین دانش آموزان به تبلیغ دین و آموزه های اخلاقی مشغول هستند تصریح کرد:تعداد زیادی از طلاب این مدرسه با حضور در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی،خوابگاهها ،حلقات صالحین و همچنین برنامه هایی که برای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برگزار می شود شرکت می کنند.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه (س) خرّم آباد در ادامه با اشاره به اینکه در طول ترم برای طلاب این مدرسه کارگاه پایان نویسی ،روش مقاله نویسی،روش مطالعه پایان نامه و مقاله نویسی زیر نظر اساتید مجرب حوزه برگزار می شود خاطر نشان کرد:در این کارگاهها طلاب با آخرین روشهای تحقیق و پژوهشهای کاربردی آشنا خواهند شد.

خانم بیرانوند با اشاره به اینکه به زودی کرسی های آزاد اندیشی با موضوعات پاسخ به شبهات اعتقادی و دینی برای طلاب برگزار می شود افزود:در طول سال نیز کرسی ها و نشست هایی با موضوعات مختلف برای طلاب برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha