شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام اصغری حسامیه

حوزه / در دنیای امروز و با این هجمه ی ضد فرهنگی غرب ، اگر به توصیه و روایات ائمه اطهار(ع) توجه نکنیم ضربات سخت از دشمنان اسلام خواهیم خورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زاهدان، مراسم ایام  ولادت حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه و آله و سلم) و امام صادق علیه السلام  و گرامیداشت هفته وحدت در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(علیه السلام) زاهدان برگزار شد.

 این مراسم با حضور مسئولین، اساتید و طلاب مدارس علمیه شهرستان زاهدان در حوزه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام اصغری حسامیه، از فضلای حوزه طی سخنانی به بیان فضائل حضرت امام جعفر صادق علیه السلام پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود بر لزوم استفاده از فرهنگ ائمه اطهار(ع) توصیه و تاکید کرد حتی در زندگی فردی و اجتماعی خود باید به این امر اهتمام ورزید، چرا که در دنیای امروز و با این هجمه ضد فرهنگی غرب از جمله اسرائیل، آمریکا و انگلیس اگر به توصیه و روایات ائمه اطهار(ع) توجه نکنیم، ضربات سخت از دشمنان اسلام خواهیم خورد.

وی در پایان به فرهنگ نامگذاری فرزندان اشاره و نسبت به این امر توصیه کرد که حتما در انتخاب نام فرزند دقت لازم را داشته باشید چرا که امروز یکی از حرکات ضد فرهنگی – دینی غرب توجه به نامهای غربی و گرویدن به سمت نام های بیگانه است.

در پایان این مراسم از طلاب ممتاز در بخش های مختلف از جمله پیشرفت تحصیلی، کتابخوانی، فرهنگی، مطالعه و مباحثه تقدیر شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha