شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله جمی ، امام جمعه فقید آبادان

حوزه/ هشتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی، امام‌جمعه فقید آبادان، با حضور علما، روحانیون، طلاب و جمعی از مسئولین کشور در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مراسم گرامیداشت هشتمین سالگرد ارتحال آیت‌الله جمی، امام‌جمعه فقید آبادان، امروز با حضور علما، روحانیون، طلاب، جمعی از مسئولین کشور و عموم مردم در حسینیه ثارالله آبادان برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس، به بیان خاطرات خود پیرامون اقدامات و مجاهدت‌های آیت‌الله جمی در آبادان پرداخت و پس از آن بخش شعرخوانی به زبان عربی و فارسی اجرا شد.

همچنین پس از اجرای بخشی از برنامه‌های جانبی این بزرگداشت، نوبت به سخنرانی رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور رسید که وی در سخنانی بر ادامه راه این عالم مجاهد توسط طلاب و روحانیت انقلابی ایران تأکید کرد.

وی با بیان اینکه عزت و شرف ملت ایران، در گرو انسان‌های بزرگی است که در گذشته امنیت، شرف و آزادی و آرامش را برای جامعه به ارمغان آورده‌اند، گفت: امنیت و آسایش آبادانی که امروز در آن قرار داریم، به برکت مجاهدت‌ها و خون‌های جوانان پاک و معصومی است که در راه دفاع از ارزش‌ها، جان عزیز خود را فدا کردند، پس خوشا به سعادت آنها که در راه دفاع از میهن اسلامی، مبارزه کرده و به فیض عظیم شهادت نائل شدند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با قرائت فاتحه‌ای، یاد و خاطره و البته سیره آن عالم مجاهد توسط حضار در مجلس گرامی داشته شد و بر ضرورت ادامه راه آن روحانی عظیم‌الشأن تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha