شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حماسه ۹ دی

حوزه/ نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور مردم در صحنه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است، گفت: خلق حماسه عظیم نهم دی مرهون حرکت برخاسته از بصیرت و دشمن شناسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران با گرامیداشت حماسه مردمی نهم دی با بیان این که نهم دی تجلی حماسه ای عظیم از بصيرت ملت ما بود، يادآور شد: بايد بدانيم كه آنهایی که خلاف نظرات رهبري در زمین دشمن بازی کردند به دنبال براندازی نظام و اعتقاداتمان بودند که با تدابیری رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه و بصيرت آنان، نقشه دشمنان نقش بر آب شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ و ولایت مدار ایران اسلامی در نهم دی سال 88 ثابت کردند که تا پای جای بر عهد خود با انقلاب، امام راحل و رهبری نظام استوار خواهند ماند، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در دفاع از اسلام، انقلاب و آرمان های اصیل نظام با هیچ کسی تعارف ندارد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در صحنه دفاع از انقلاب و نظام نشان مي‌دهد كه با توجه به تنوع سلايق در كشور، آنها همواره به انقلاب و نظام علاقه مند هستند و هر گاه كه لازم باشد با حضور به موقع خود در صحنه اين موضوع را به نمايش مي‌گذارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که ملت ما توانستند با بصيرت و عشق به ولايت نقشه‌هاي شوم دشمنان را نقش بر آب کند، ادامه داد: این ملت بزرگ و با بصیرت با حضور به هنگام و آگاهانه خود همه بدخواهان را كه سال‌ها است با آرزوي بازگشت به روزهاي سلطه و سيطره بودند ناكام گذارند و کشور را در برابر موجی از هجمه های سنگین بیمه کند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که متأسفانه خواص بی بصیرت پس از برگزاری انتخابات باشکوه سال 88، آغازگر فتنه علیه نظام بودند، گفت: متأسفانه دشمنان خارجی نظام نیز با سوء استفاده از این فضای به وجود آمده با فتنه گران داخلی همراه شدند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روشنگری های مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 مانع تحقق توطئه های دشمنان شد، افزود: اگر هوشیاری و بصیرت مردم و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری نبود دشمن خسارت های سنگینی به کشور وارد می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که ملت بزرگ ایران اسلامی در جریان فتنه 88 تبعیت محض خود از ولایت فقیه را در عمل ثابت کردند، گفت: مردم با بصیرت کشورمان ثابت کردند که تابع حقیقی ولایت و رهبری هستند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که حضور در صحنه مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرده و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است، گفت: خلق حماسه عظیم نهم دی مرهون حرکت برخاسته از بصیرت و دشمن شناسی ملت ولایت مدار ایران اسلامی بوده است.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران ادامه داد: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در آن راهپیمایی، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ايران اسلامي است كه نشان دادند همواره پاي ولايت و ارزش ها ايستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جلالی بیان داشت: ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی در روز نهم دي ماه كه به عنوان روز بصيرت نامگذاري شده است؛ حماسه ای دیگر خلق كردند و دشمنان خدا را مأیوس و ناامید و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه اي را شاد كردند.

وی نهم دی را روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha