جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حسین مظفر- همایش بصیرتی روحانیون و مردم کرمانشاه

حوزه/ مظفر با اشاره به گستردگی نقشه فتنه گران علیه نظام جمهوری اسلامی، گفت: در فتنه ۸۸ بیش از ۷۰ کانون و اتاق فکر در خارج از ایران علیه نظام فعالیت می کردند و از تهران یک شهر جنگ زده ساخته بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حسین مظفر، امروز در تجمع بزرگ بصیرتی روحانیون، طلاب  و مردم انقلابی که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، گفت: روز 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت نامگذاری شده که این امر معلول حضور ملت ولایتمدار در این روز می باشد.

معاون نظارت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران در روز 9 دی 88 بزرگ زرین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی افزودند و فتنه گران و معاندان نظام را که برای منافع ملی برنامه داشتند را به زباله دان تاریخ انداختند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: انقلابی اسلامی از همان ابتدا با شعار نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی منابع استکبار جهانی را در خطر انداخت.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب هزینه های بسیاری برای آرمانهایش تاکنون پرداخته است، افزود: دشمنان در طول تاریخ این انقلاب می خواستند که ایران را ویرانستان کنند و نمونه ای از این کینه دشمنان نظام به شهادت رساندن شخصیت های مهم نظام، 8 سال جنگ تحمیلی و تحریم ها است، اما به برکت خون شهدا و رهنمودی های حکیمانه رهبر مقام معظم و حمایت ملت ایران هر روز انقلاب پربارتر و قدرتمندتر می شود.

و ی با اشاره به این که در طول تاریخ اسلامی فتنه های بسیاری روی داده، فتنه 78 یک فتنه بسیار بزرگ بود و 10 سال بعد یعنی در سال 88 دوباره فتنه بزرگتری علیه نظام و ولایت به راه اندختند، افزود: بعضی فکر می کنند که فتنه سال 88 تنها در اعتراض به انتخابات بوده است، ولی ابعاد آنها بسیار گسترده تر از آن بود، لذا نسل جوان و نوجوان باید دقت بیشتری داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: این فتنه به عینه ماهیت ضدارزشی و اسلامی داشت، زیرا در ماه مبارک رمضان فتنه گران عزت این ماه خدا را نادیده گرفتند و حتی با کفش به نماز ایستادند!

مظفر با اشاره به این که در جریان فتنه تمام کانون های داخلی فتنه علیه نظام اسلامی فعال شده بودند، تاکید کرد: این فتنه به دنبال آن بود که منافقان، لیبرال ها، سلطنت طلب ها و... در کشور حیاتی دوباره پیدا کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به ابعاد بین المللی فتنه اشاره کرد و گفت: ابعاد دیگر فتنه بُعد بین المللی آن بود و تمام دشمنان خارجی علیه ایران فعال شدند و بیش از 70 کانون و اتاق فکر در خارج از ایران علیه نظام فعالیت می کردند و از تهران یک شهر جنگ زده ساخته بودند.

معاون نظارت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت بصیر ما با رهبری مقام معظم رهبری و بصیرتی که ایشان داشتند فتنه را مدیریت کردند و آن را به یک فرصت تبدیل نمودند.

وی با تاکید بر این که بصیرت ملت، کشور را از این گرداب نجات داد، اظهار داشت: راه عبور این ملت از فتنه ها، بصیرت و ایستادگی در مقابل دسیسه ها و فتنه های دشمنان قسم خورده نظام است.

مظفر با اشاره به این که هرگز نباید شخصیت ها را ملاک حق و باطل قرار داد، گفت: همگرایی به معنای شناخت حق و بصیرت است و برخی از شخصیت ها می توانند برای ما الگو باشند،اما این فتنه به ما نشان داد که شخصیت هایی که روزی از نزدیکان امام(ره) بودند نمی توانند معیاری برای حق و باطل باشند.

معاون نظارت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود ولایت فقیه در ایران، براندازی انقلاب اسلامی غیرممکن است، آیا این اقتدار و شرافت نیست که خود دشمنان به آن اعتراف دارند؟!.

وی در پایان گفت: حماسه 9 دی به عنوان سند ناگسستنی ملت با انقلاب و رهبری بود و این مردم آمدند تا به رسانه های جهان اعلام کنند که اگر با تمام قوا بیایند، ما هم با تمام دنیای شما خواهیم جنگید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha