سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
 حجت الاسلام  بهزاد ایامی

حوزه / مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه قزوین از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب حوزه علمیه قزوین خبرداد.

 حجت الاسلام  بهزاد ایامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در قزوین ، به اهمیت ورزش در بین طلاب مدارس علمیه اشاره و اظهارکرد: وقتی ورزشکاران با مسائل معنوی و شخصیت‌های بزرگ معنوی آشنا شوند و کیفیت مسائل معنوی را در ورزش کشور لمس کنند، به سمت و سوی معنویت کشیده می‌شوند.

مسئول بسیج طلاب وروحانیون سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: فعالیتهای فرهنگی و ورزشی بهانهای برای توجه به نیازهای روحی و معنوی طلاب و روحانیان بوده و بیش از گذشته باید به این مسائل توجه شود.

 وی افزود: باید راهکارهای ترویج ورزش همگانی در جامعه شناسایی و عملیاتی شود؛ قطعا اگر ورزش در میان خانواده ها رواج پیدا کند می توانیم به نتایج ارزشمندی دست یابیم و بر مشکلات فائق آئیم.

حجت الاسلام ایامی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه معنوی و پهلوانی در کنار ورزش، و حضور روحانیون وطلاب مدارس علمیه در جامعه ورزشی مفید و ضروری بوده و بر مشارکت روحانیون در امور مختلف جامعه کمک می نماید.

وی با اشاره به سفارش بزرگان دین بر ضرورت توجه به امر سلامت جسمانی، عنوان داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام  سفارشات بسیاری داشتند که طلاب و جوانان مراقب باشند که دچار خمودگی نشوند.

این فعال فرهنگی، در همین راستا از برگزاری جشنواره ورزشی طلاب مدارس علمیه در بهمن ماه سال جاری خبر داد و بیان داشت: جشنواره ورزشی طلاب در رشته های فوتسال، تیراندازی، شنا، جودو و تکواندو و با حضور طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین به  مدت یک هفته در سالن سپاه استان برگزار شده  و به نفرات برتر علاوه بر این که جوایز نفیس اهدا خواهد شد، به مسابقات کشوری نیز اعزام می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha