جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
علامه حلی اصفهان

حوزه / دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان ، ۷ بهمن ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از اصفهان،جلسه توجیهی ارزیابان هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در سالن کنفرانس مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان با حضور 13 نفر از اساتید ارزیاب مرحله اجمالی برگزار شد.

«خانم زهرا سهرابی» معاون پژوهش مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در این نشست ضمن خیر مقدم به اساتید، ملاک علمی، تعهد و مسئولیت پذیری را مبنای انتخاب ارزیابان مرحله اجمالی دانست.

وی به تشریح نحوه دریافت و ارزیابی اجمالی آثار ثبت شده در مدیریت حوزه علمیه خواهران پرداخت و از اساتید خواست تا نقطه نظرات خود را بیان نمایند.

حجت‌الاسلام ابراهیم ترابی دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان در ادامه این نشست گفت: در بحث جشنواره علامه حلی(ره) آنچه مهم است کیفیت آثار است نه کمیت لذا به منظور جلوگیری از هزینه اضافی، کیفیت کار در مرحله اجمالی بررسی شود و پس از احراز شرایط شکلی اثر به دبیرخانه برای ارزیابی ارسال گردد.

وی با بیان اینکه چکیده نشانگر محتوای اثر است گفت: باید نسبت به چکیده اثر دقت های لازم صورت پذیرد.

دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) استان اصفهان با اعلام آخرین مهلت ارزیابی اجمالی گفت: ارزیابی اجمالی می بایست تا تاریخ 7 بهمن 95 به اتمام رسیده و نتایج آن به دبیرخانه اعلام گردد.

وی در پایان در رابطه با نحوه امتیاز ارزیابی اجمالی توضیحاتی را ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha