جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد هادی به-نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه در جمع طلاب بجنورد

حوزه/ نماینده رئیس مرکز خدمات با اشاره به اینکه روحانیون نباید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن منفعل باشند، گفت: اگر ما شبکه‌های اجتماعی را رها کرده و عرصه را برای دشمنان خالی کنیم، راه را برای تهاجم فرهنگی دشمنان باز خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بجنورد، حجت الاسلام محمد هادی به، در راستای سیزدهمین گام از سفرهای استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات با حضور در مدرسه علمیه امام خامنه‌ای بجنورد با مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به رویکرد مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند به طلاب و روحانیون گفت: طلبه و روحانی که عمر خود را برای تدریس گذاشته و یا ممتاز تحصیلی هستند، باید تحت حمایت بیشتری قرار گیرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه مرکز خدمات وظیفه دارد در تمامی مشکلات همراه طلبه باشد، تصریح کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات سال به سال در حال گسترش است و در تلاش است شرایطی فراهم کند تا طلاب با دغدغه کمتری به شئون طلبگی خود بپردازد.

وی به مشکلات معیشتی طلاب علوم دینی اشاره کرد و افزود: اکثر طلاب و روحانیون به دلیل اشتغال به شئون طلبگی، درآمدی جز شهریه طلبگی ندارند و ما وظیفه داریم که از این طلاب حمایت کنیم.

حجت الاسلام هادی به، با بیان اینکه دشمنان توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در تلاشند جوانان ما را فریب دهند گفت: طلاب ابتدا باید خود را از نظر علمی تقویت کرده و سپس فعالیت در این شبکه‌ها را برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن جزو برنامه‌ها خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه روحانیون نباید در برابر تهاجم فرهنگی دشمن منفعل باشند، عنوان کرد: اگر ما شبکه‌های اجتماعی را رها کرده و عرصه را برای دشمنان خالی کنیم، راه را برای تهاجم فرهنگی دشمنان باز خواهیم کرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات بر ارتباط مستمر طلاب با حضرت ولی‌عصر(عج) تأکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون سربازان امام زمان(عج) هستند و مطمئن باشند ایشان به طلاب توجه کرده و از آنها حمایت خواهند کرد.

وی بیان کرد: شما باید قدر دوران طلبگی خود را در مدارس علمیه بدانید و از این لحظات بیشترین استفاده را ببرید؛ چراکه در آینده در مشکلات زندگی غوطه‌ور خواهید شد و شرایط کنونی را برای تحصیل، تحقیق و تهذیب نخواهید داشت.

حجت الاسلام و المسلمین هادی به، در ادامه گزارشی از فعالیت‌های مختلف مرکز خدمات در موضوعات بیمه تأمین اجتماعی و تکمیلی، مسکن، وام و خدمات فرهنگی ارائه کرد و در پایان به سؤالات مطرح شده از سوی طلاب پاسخ داد.

همچنین در این دیدارها نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در مراسمی از طلاب ممتاز، اساتید و کادر این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/ز

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha