شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کارگاه پیشگیری از اعتیاد در یزد

حوزه / کارشناس سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد از آشنایی بیش از ۴۰۰ نفر مبلغین استان یزد از راههای پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد؛ حمید طالعی کارشناس آموزش اقشار تاثیرگذار اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع خبرنگاران استان گفت: تاکنون 7 کارگاه آموزشی پیشگیری اعتیاد در شهرستان های یزد، ابرکوه، اردکان، میبد، مهریز، اشکذر با حضور 415 نفر برگزار شده است.

وی کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را با هدف رسیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی برهمگانی کردن مبارزه با مواد مخدر، بیان معضلات و مشکلات اجتماعی که از تهیه، توزیع و مصرف مواد مخدر حاصل می‌شود عنوان کرد: همچنین ارائه راهکارهای مناسب در جهت عدم گرایش آحاد مردم بخصوص جوانان و نوجوانان بسوی مصرف مواد مخدر است.

کارشناس آموزش اقشار تاثیرگذار اداره کل اظهار داشت: این کارگاه آموزشی به مدت 6 ساعت برگزار شد و به شرکت کنندگان در دوره که حضور فعالی داشتند گواهینامه پایان دوره اعطا گردید.

طالعی در ادامه  گفت : در راستای تحقق شاخص های این اداره کل و ایجاد زمینه مناسب گسترش و ارتقای آگاهی هرچه بیشتر کارکنان دستگاه های اجرایی استان یزد دوره آموزش فرهنگی اجتماعی با حضور 393 نفر برگزار شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از جمله دوره های آموزشی فرهنگی اجتماعی که از سوی این اداره کل برای کارکنان دولت برگزار شده ، دوره های آداب و اسرار نماز، احکام زندگی در اسلام، اخلاق فردی، اجتماعی و اداری، آشنایی با اندیشه و سیره امام خمینی (ره)، پرسش ها و پاسخ های اعتقادی، حکومت مهدوی و وظایف منتظران و تربیت اسلامی با تکیه برقرآن و احادیث است.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha