شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: عدم باور قلبی مردم و برخی از مسئولان یکی از مشکلات عدم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدعبدالله قدمی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین ابراز داشت: یکی از فرمایشات بسیار مهم مقام معظم رهبری توجه و رصد وضعیت کنونی اقتصاد کشور است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان با اشاره به تاکیدات رهبری در مقوله اقتصاد مقاومتی، گفت: با وجودی که رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر پیاده کرد اقتصادی مقاومتی در کشور دارند، با این وجود کمتر عملکردی در این زمینه از سوی مسئولان دیده ایم.

این کارشناس حوزوی با اشاره به اینکه مطرح کردن اقتصاد مقاومتی نتیجه هوش و درایت رهبر انقلاب می باشد، تاکید کرد: معنای اقتصاد مقاومتی این است که از سرمایه خود به بهترین وجه ممکن استفاده کنیم تا نیازمندان بیگانان نشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) هرسین با تاکید بر اینکه برخی در کشور در حال از بین بردن منابع و ثروت های این کشور هستنند، داشت: این اسراف بی رویه توسط برخی از دولتمردان خود ضربه ای بسیار محکم بر اقتصاد این کشور می باشد.

حجت الاسلام قدمی در ادامه به وضعیت سیستم بانکی در کشور اشاره کرد و گفت: نحوه بانکداری در کشور باید به گونه ای باشد که از خطوط قرمز اسلام عبور نکند و به صورت واقعی و شرعی به مردم خدمات ارائه دهد در صورتی امروز اینگونه نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: یکی از مشکلات پیاده شدن اقتصاد مقاومتی در کشور، عدم باور قلبی مردم و برخی از مسئولان به این فرموده و راهکار پیشنهادی از سوی مقام معظم رهبری است.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha