شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام غلامرضا گلستانه-رئیس ستاد اقامه نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز کاشان از استقرار بیش از ۵۰ روحانی و مبلغ دینی در مراکز تاریخی و گردشگری این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

حجت الاسلام غلامرضا گلستانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر اقامه نماز جماعت در پارك های مهم  و مراكز تاريخي به ويژه باغ تاريخي فين كاشان، تپه های سیلک، پارک لاله ، بام شهر، پارک ملت و پارک آیت الله مدنی(ره )، روحانيون مستقر در اين مراكز به سؤالات شرعي و شبهات گردشگران نیز پاسخ می دهند. همچنین همایش های  متعددی در این مکانها برگزار می گردد.

وي با اشاره به ارائه مشاوره مذهبی به گردشگران داخلی و خارجی توسط روحانیون زباندان مستقر در باغ تاریخی فین کاشان طی چند سال گذشته، افزود: در مراکز توریستی و گردشگری کاشان بالغ بر 12 روحانی زباندان را برای ایام نوروز و فصل گلابگیری به منظور پاسخگویی به  سوالات شرعی  و شبهات گردشگران درنظر گرفته ایم .

حجت الاسلام گلستانه همچنین از برپایی خیمه های معرفتی شبانه روزی و توزیع بسته های فرهنگی، پخش کلیپ و سخنرانی مذهبی روحانیون در بقاع متبرکه شهرستان کاشان خبر داد.

 رئیس ستاد اقامه نماز کاشان، اجرای برنامه ترنم صبح با همکاری ناحیه مقاومت بسیج در اماکن تاریخی این شهرستان و معرفی  علما، مشاهیر و اماکن تاریخی و مذهبی را از دیگر برنامه های ایام نوروز اعلام کرد و افزود: امسال با استقرار 30 روحانی و مبلغ جدید در مراکز تاریخی و مذهبی کاشان، تعداد مبلغین به 50 نفر افزایش خواهد یافت.

وی افزود: درحال حاضر نماز جماعت در تمامي مساجد، ادارات، مدارس، دانشگاه ها و خوابگاه هاي دانشجويي کاشان برگزار مي شود  و در برخي از خوابگاه هاي دانشجويي حتي نمازجماعت صبح نيز اقامه مي گردد.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان كاشان همچنين از برگزاري نماز جماعت در شعب بانك هاي شهرستان خبر داد و افزود: نماز جماعت در شعب بانكهاي شهرستان در خارج از وقت اداري برگزار مي شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha