شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
غلامرضا حقایق پور - مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قزوین، گفت: در همایش ملی نماد ایثار، از نیم قرن خدمات انقلابی آیت الله باریک بین و همچنین نقش برجسته ایشان در دوران دفاع مقدس، تجلیل و تکریم می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، غلامرضا حقایق پور در نشستی با اصحاب رسانه استان قزوین، به رسالت اصلی اداره کل بنیاد شهید در کشور اظهار داشت: رسالت اساسی و مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران، فقط ارائه خدمات حمایتی به افراد تحت پوشش نیست، بلکه بزرگترین و مهمترین رسالت این نهاد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اگر بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در لایه‌های مختلف جامعه نهادینه کنیم، قادر خواهیم بود بسیاری از آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

وی گفت: در همایش ملی نماد ایثار که در روز گرامیداشت شهید برگزار خواهد شد، با هدف تجلیل از نقش بی‌بدیل و ماندگار آیت‌الله باریک‌ بین در دفاع مقدس، از این عالم وارسته تجلیل خواهد می شود.

حقایق پورخاطرنشان کرد:  آیت‌ الله هادی باریک‌ بین، بیش از نیم قرن در این منطقه خدمت کرده و نقش مؤثری در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بعد از جنگ داشته اند، که با این مراسم کمترین وظیفه خود را در برابر این خدمت انجام می دهیم.

وی ادامه داد: آیت ‌الله باریک ‌بین به عنوان یار و همراه همیشگی مقام معظم رهبری، درافزایش انگیزه و روحیه رزمندگان نقش مهمی داشته اند و هدایت گر رزمندگان درجبهه‌ها بودند که باید بپذیریم تاکنون حق مطلب در تبیین شخصیت ایشان اداء نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha