شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی

حوزه/ حجت الاسلام میردامادی با تاکید بر دفاع تمام قد حضرت زهرا(س) از ولایت گفت: شاخصه بارز اسلام علوی، اسلام تحت ولایت و امامت است که دشمن از آن می هراسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی، صبح امروز در مراسم عزاداری شهادت صدیقه الزهرا(س) دفتر امام جمعه اصفهان با اشاره به سیره فاطمی اظهار کرد:  دفاع از ولایت و امامت در سیره حضرت زهرا(س) بسیار پررنگ است.

وی تاکید کرد: حضرت زهرا(س) تمام هستی خود را در زمان حیات، در دفاع از ولایت و امامت در طبق اخلاص قرارداد، چرا که مشاهده می کرد که عده ای در صدد استحاله اسلام هستند.

امام جمعه موقت اصفهان ابراز کرد: اگر امروز شاهد قدرت و اقتدار انقلاب اسلامی، امام و ر هبری و نظام جمهوری اسلامی هستیم، همگی متاثر از جانفشانی آن زمان حضرت زهرا (س) است.

وی ابراز کرد: در زمان حضرت زهرا(س) ظالمین و غاصبین امامت درصدد بودند که از اسلام تنها یک نام و از قرآن تنها یک خط باقی بگذارند و با استحاله و انحراف اسلام ناب محمدی، به مقاصد خود برسند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی اذعان کرد: امروز توسط آل سعود که در راستای همان غاصبین امامت در زمان حضرت زهرا(س) هستند چه جنایت هایی را علیه شیعه ومسلمین مرتکب می شوند، آل سعود جنایت کار همچون ظالمین زمان امیر المومنین(ع) به دنبال اسلام منهای  علی، اسلام منهای امامت و ولایت  هستند.

وی تاکید کرد: امروزه استکبار جهانی از استقرار و تثبیت نظام اسلامی  مبتنی بر اسلام ناب علوی وحشت دارد، همانگونه که غاصبین از علی(ع) می هراسیدند.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: خشن جلوه دادن چهره اسلام با ایجاد گروهک ها ی تروریستی سلفی چون داعش و توهین به مقدسات اسلام از طرق گوناگون از حرببه های دشمنان اسلام ناب است ولی پاسخ ما به دنیای استکبار آیه 32سوره توبه «يُرِيدُونَ أَنْ يُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ "» (کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند) است .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha