شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ جامعه اسلامی، نباید راهیان نور، سرزمین های مقدس و جهادگران را فراموش کنند. این سرزمین خاطرات زیادی از جان فشانی فرزندان غیور خود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهرامروز در دیدار جمعی از  پاسداران گفتند: اسلام تاکید فراوانی برجهادکرده و دستور داده، انسان ها برای جهاد تربیت شوند تا عزت و اقتدار اسلام حفظ و تقویت شود.

این مرجع تقلید افزودند: زمانی که پیامبران مبعوث شدند در یک دست ابزار جهاد و در دست دیگر کتاب آسمانی داشتند، اول با رفتار و سخن مردم را دعوت به دین می کردند، اگر حاضر به پذیرش نبودند به جهاد و جنگ آنها می رفتند.

معظم له بیان داشتند: از جمله وظایف مسلمان، بی تفاوت نبودن نسبت به مسائل و اتفاقات و حوادث دنیای اسلام و آماده برای جهاد و شهادت است. جهاد غیر از جنگ است، جهاد از میان برداشتن ریشه ظلم و ستم است.

 ایشان با بیان اینکه عزت دین و اسلام با مجاهدت به دست می آید، عنوان کردند: از جمله خصوصیات مجاهدان؛ هوشیاری، آگاهی به زمانه، دشمن شناسی و  بصیرت می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که اصالت و پیروزی با اهل ایمان است و لازم است ایمان و تقوا را بیش از گذشته تقویت کرد، گفتند: در طول تاریخ اخلاص و ایمان مومنان پیروز شد و باعث شکست خفت بار دشمنان شده است.

معظم له بیان داشتند: جامعه اسلامی نباید راهیان نور و سرزمین های مقدس و جهاد گران را فراموش کنند. این سرزمین خاطرات زیادی از جان فشانی فرزندان غیور خود دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha